söndag, maj 25, 2008

"Snygga glasögon du har!"

Cheesy raggningsreplik jag hör kanske 10 gånger i veckan bara på jobbet.
Man tror ju att fulla tjejer när man är ute kanske skulle dra till med något lite mer spexig men inte då.
Idag tog ändå priset när en tjej sa "Min kompis tycker att du har väldigt fina glasögon!"
Vad ska man svara på det? "ja du kan ju hälsa o tacka din kompis vem det nu är."
Sa tack och gick tillbaka till mitt sällskap för kvällen.
Vi hade nåt slags fysiskt battle ikväll och bådas öron samt min ena bröstvårta är helt illröda.
Jag vågade inte battla tillbaka med knäppar på bröstvårtan med risk för att bli utslängd för sexuella trakasserier.

Träffade den söta tjejen ett slag också. Vi verkar stöta på varandra på random ställen där båda känner sig helt malplacerade och bara hamnat där av en slump.
Men nu börjar det bli dags att byta nummer snart så många gånger som i råkat träffa på varandra.

I vilket fall så blev 9 av 10 för fulla så vi drog hem.

0 kommentarer: