söndag, juli 13, 2008

Grattis på bemärkelsedagen

Precis kommit hem från Flirtis födelsedagsfest. Har lite svårt med stavningen just nu känner jag.
Lämnades en halv flaska gin till mitt förfogande and it went down smooooooth.
Det var kul iaf men nu har jag slut på ciggen och hoppande inte av i hornstull för att köpa fyllemat bara för att vara social fram till liljeholmen.
ångrar det nu.
















det är intressant hur antalet besökare på min skunk har sjunkit kraftigt sen jag skaffade den här bloggen medans antalet besökare här bara stiger. vet inte vilka det är men go ahead om det intresserar er. förstår det inte för det skrivs inte så mycket intressant här men folk får såklart läsa.

funderar på att skippa berlin bara för att gå o kolla på daniel johnston när han är i stan. får se när det börjar närma sig.

0 kommentarer: