fredag, augusti 22, 2008

Bubblan

Den ena bubblan sprack, men vem har råd med tingsrätten.

Den andra växer i alla möjliga konstiga former och förvirringen är stor.
Precis som den ska vara. Annars är det inte på riktigt.
Ingenting kan gå fel ens om det går åt helvete.
Det är väl charmen med det här livet.
Att inte planera ens för dagen.
En halv veckas sympatifestande och lättja är ju trotts allt inte fel.
Det är som på festival.

Kom hem halv fem inatt efter barrunda och assoft efterfest i en ännu softare affär i hornstull.
Sen är det ju alltid soft när man sovit fyra timmar och står o säljer panodil o luktar öl med en min som är en blandning av 'får inte jag sitta ner inom 5 sekunder så kommer jag att dö', 'det är klart du kan lita på mig jag har vit rock' och 'jag är aspeppad var är spriten jag måste sova 5 minuter men häll upp en mugg tequila till mig så länge'.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Om du mådde som jag så förstår jag precis./l